piątek, 6 września 2013

~Blessed With A Curse

Cześć... Jakoś mi tak głupio. Opuściłam Was na jakiś długi czas, w ogóle nie interesowałam się blogiem... Strasznie mi z tym źle. Jak widzicie (o ile ktoś tu jeszcze wchodzi) usunęłam wszystkie stare posty. Każda strona jest w budowie. Zastanawiałam się też nad zmianą tematyki bloga (dalej byłoby to opowiadanie, tylko inna fabuła), ale raczej zostanę przy tym. Teraz planuję napisać jakieś rozdziały, zmienić te strony i Was zadowolić. Jeśli chcecie żebym dalej pisała, to napiszcie w komentarzu. Jak nie chcecie to też napiszcie. Pozdrawiam Was serdecznie,
szamian.

4 komentarze:

  1. Pisz, pisz, pisz dalej. Po prologu, tamtym, stwierdzam, ze opowiadanie jest świetne. Widze, że zmieniłaś szablon. Śliczny, chociaz tamten też był nieczego sobie. No, nie pozostaje mi nic innego jak czekać na pierwszy post! Pozdrawiam. Nicka, realnie-nienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz pisz zwiastun był bardzo ciekawy pisz plissss

    OdpowiedzUsuń